søndag den 30. december 2012

New Year!


Godt nytår til jer alle!
Jeg kan allerede mærke, at 2013 nok skal blive e fedt år! Hvor man endelig kan tage sig sammen, og starte på en frisk!
Jeg vi i hvirtfald udfordre mig selv med at tegne mere (og lægge det ind på bloggen til jer ;)) og endelig starte med at skrive min bog! (Lad os nu se om det holder.... jeg ved ikke om I har lagdt mærke til det, men jeg er ikke så godt til at interessere mig for ting i al for lang tid ad gangen....)


Happy New Year to all of you!
2013 is going to be a great year! I can already feel it. A year where you can take yourself together, and make a fresh start.
I'm going to challenge myself. I'll draw more (and post it here, for you ;)) and I'm going to start writing on my book! (But let's see if it's going to work.... I don't know if you've noticed, but I'm not that kind of person who keeps interesstet in things for very long....)

Gutes Neujahr für euch alle!
Ich fühle schon, das 2013 ein tolles Jahr wird! Wo mann sich endlig zusammen reissen kann, und neu starten.
Ich werde mir selbst ein par herausforderungen stellen: Ich will mehr zeichnen (und de zeichnungen tuhe ich hier auf den Blog für euch ;)), und ich will mein Buch schreiben. (Doch lass uns sehen, wie das geht. Ich weis nicht ob ihr es bemerkt habt, doch ich halte das interesse für sachen... nicht so lange....)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar