tirsdag den 27. november 2012

Some plans

Hej! :) Jeg har ikke lagt noget ind her for nyligt, fordi vores scanner har været dum igen... Men har er et billede, som jeg har taget fra min bog, hvor jeg skriver digte i, og hvor jeg tegner/skriver ideer ind til ting jeg vil sy. Her er f.eks. Kirito's bælte-nederdels-kappe-ting som den ser ud i SAO anden sæson. Det bliver nok lidt udfordrende, men jeg er nu sikker på, at jeg nok skal klare det ;)

Hey! :) I haven't postet something in a while because our scanner didn't work right... But here is a picture that I've taken from my book, where i write poems and where I draw/write about things I would like to sew. Here is for example Kirito's belt-skirt-cloak-thing, from SAO second season. It'll be challenging but I think I can do it ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar