fredag den 28. september 2012

But now...!

Hej dejlige mennesker! Jeg er bare SÅ ked af at jeg ikke har lagt noget ind på det sidste, men det er bare svært at finde tiden, nu hvor jeg går på gymnasiet! Men ved I hvad? Jeg har lavet en ny regel til mig selv: Jeg skal fylde et helt papir med tegninger hver dag! Det behøver ikke at være mere end skitser, og det er bare for at træne :) Og jeg har ikke fri før hele papiret er fyldt!
Jeg er også startet på et andet projekt: Jeg skal tegne mine nye klassekammerater, og det skal være forskellige tegnestile alle sammen!

Hey nice people! I am SO sorry, that I haven't postet something in a long time, but I don't really had the time... But you know what? I've made a new rule to my self: I must fill a whole paper with drawings every day! It don't have to be more than sketches, and it's just for training :) And I don't get free before the whole paper is filled!
And I've also startet an other project: I will draw all my new classmates, and they all have to be in different drawing styles!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar