tirsdag den 14. februar 2012

Valentinsday!

Kære alle: happy Valentinsday!

Er singel, men det er jeg sådan set vandt til :)
Men hvad er kærlighed enlig for en størrelse??
Man kan læse så meget om det. Man har fået beskrevet følelsen så mange gange: Man har lyst til at være hos den person hele tiden, og er trist, når personen ikke er der. Hjertet banker, man får åndenød, og man ved ikke hvad man skal gøre af sig selv. Men samtidig er det en dejlig følelse...
Jeg kan læse og skrive om kærlighed, men kan ikke læse eller skrive mig til kærlighed. Jeg kan elske en tegning, men kan ikke tegne min store kærlighed... Jeg kan bare drømme, og håbe, at jeg meget snart vil være den, som skal beskrive denne følelse for en anden....
Det kommer vel som det kommer...
Et eller andet sted finder jeg den rette!
God valentinsdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar